صفحه اصلی
دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی برگزیده سومین جشنواره معرفـی و تجلیــل از واحدهـای برتـر دانشگـاه شهیـد بهشتـی در تعامل با روابط عمومی
  • 24499 بازدید

سومین جشنواره معرفـی و تجلیــل از واحدهـای برتـر دانشگـاه شهیـد بهشتـی در تعامل با روابط عمومی با شعار «روابط عمومی شبکه‌ای، تحول گرا و هویت ساز»، 31 اردیبهشت 1402 با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

در این جشنواره که همزمان با هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، دکتر آقامیری، سرپرست دانشگاه، دکتر میرساجدی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست  و روابط عمومی و جمع کثیری از رؤسای دانشکده‌ها، پژوهشکده ها، اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جشنواره برگزیدگان در بخش سازمانی برتر شامل معاونت، دانشکده/پژوهشکده/مرکز و مدیریت برتر؛ همچنین اعضای هیئت علمی برتر در تعامل با روابط عمومی معرفی شدند.

در سومین جشنواره روابط عمومی دانشگاه؛ دانشکده مهندسی مکانیک به عنوان یکی از واحدهای برگزیده دانشگـاه شهیـد بهشتـی در تعامل با روابط عمومی معرفی شد و  از جناب آقای دکتر نیکروش، ریاست محترم دانشکده و سرکار خانم دکتر عابدی، نماینده روابط عمومی دانشکده و عضو هیئت علمی دانشکده تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

این موفقیت ارزشمند را به دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی و توفیق روزافزون خواستاریم.

افزودن نظرات