صفحه اصلی
سی و یکمین همـایش سـالانه بین­‌المللی مهندسـی مکانیـک ایـران و نهمین همایش صنعت نیروگاهی ایران در دانشگاه شهید بهشتی، پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور برگزار شد.
  • 26629 بازدید

سی و یکمین همـایش سـالانه بین­‌المللی مهندسـی مکانیـک ایـران و نهمین همایش صنعت نیروگاهی ایران توسط انجمن مهندسان مکانیک ایران، دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی و گروه مپنا همراه با برخی دانشگاه‌ها و صنایع برتر کشور در تاریخ 19 تا 21 اردیبهشت­ ماه سال 1402 در دانشگاه شهید بهشتی، پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور برگزار شد.

این همایش شامل نشست­‌های علمی موازی و میزگردهای تخصصی، نشست‌های ارائه مقالات پژوهشی و صنعتی، سخنرانی­‌های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، نمایشگاه محصولات دانش بنیان و صنعتی، کارگاه­‌های آموزشی تخصصی و مسابقات علمی دانشجویی هدفمند برای پژوهشگران، دانشگاهیان و صنعتگران بود. این همایش فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و صنعتگران در رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد، مهندسی شیمی و سایر رشته‌های مرتبط فراهم کرد.

در این همایش علاوه بر امکان ارائه مقالات علمی و دستاوردهای پژوهشی، این امکان فراهم شد تا محققان و صنعتگران با ارسال مشکلات و چالش­‌های موجود در بخش صنعت خود و طرح سؤالات مرتبط با موضوع به صورت ارائه مقالات کوتاه در همایش، بتوانند از همفکری و پیشنهادات اساتید دانشگاهی و دیگر محققان صنعتی بهره‌مند شوند. این موضوع امکان ارتباط مؤثرتر و نزدیکتر دانشگاه با صنعت را در اختیار قرار داد.

همچنین امکان معرفی پیشرفت­‌های علمی و فناوری دانشگاه­‌ها، شرکت­‌های دانش بنیان و صنعتگران در قالب ارائه تولیدات علمی و محصولات تولیدی و صنعتی در نمایشگاه جانبی همایش فراهم شده بود. علاوه بر آن، این نمایشگاه فضای مناسبی برای تعریف نیاز صنعت به نیروی انسانی متخصص و معرفی دانشجویان و فارغ التحصیلان توانمند دانشگاهی و امکان برقراری تعامل هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه بود.

ضمن قدردانی از مشارکت کلیه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و صنعتگران گرامی در سی و یکمین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران و نهمین همایش صنعت نیروگاهی، با کمال مسرت به اطلاع می‌رساند ارائه شفاهی بالغ بر 495 مقاله در روزهای برگزاری همایش (نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه) به صورت حضوری  با موفقیت توسط اساتید و شرکت‌کنندگان صورت پذیرفت. با عنایت به برگزاری این رویداد بزرگ به طور حضوری  در سطح کشور، این دستاورد را به کلیه عزیزانی که ما را در این مهم یاری رساندند تبریک و تهنیت عرض نموده و پروردگار متعال را شاکریم که در امر تحقق اهداف این رویداد ما را هدایت نمود. 

گزارش تصویری از سی‌ و‌ یکمین همایش سالانه مهندسان مکانیک ایران و نهمین همایش صنعت نیروگاهی

گزارش تصویری از مراسم اختتامیه سی‌ و‌ یکمین همایش سالانه مهندسان مکانیک ایران و نهمین همایش صنعت نیروگاهی

 

افزودن نظرات